Zwroty do Sheandher.pl
Zwrot możesz nadać korzystając z "Wygodnych zwrotów", które przygotowaliśmy dla Ciebie wraz z firmą AlleKurier.
Nie potrzebujesz drukować etykiety -> po wypełnieniu formularza, otrzymasz kod nadania, który podasz w Paczkomacie lub punkcie nadań np. w sklepie Żabka.
Informacje na temat zwrotów
Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie: https://sheandher.pl/info/3-regulamin w punkcie 7.
Na tej stronie przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące procesu zwrotu.
Ważne informacje dla Ciebie:
- masz 14 dni od odebrania przesyłki na zgłoszenie nam zwrotu;
- nie musisz podawać przyczyny zwrotu;
- zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania;
- koszt zwrotu ponosisz Ty (paczka zwrotna z odsyłanym produktem);
- zwrot pieniędzy realizujemy przelewem na wskazane przez Ciebie konto lub za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl jeśli korzystałaś z niego podczas składania zamówienia;
- zwracamy Ci wartość produktów oraz koszty najtańszego sposobu dostawy (6,99 zł Orlen Paczka) - jeśli dla pierwotnego zamówienia wybrałeś inną metodę);
- jeśli skorzystasz z Wygodnych zwrotów, nie zapłacisz za etykietę na paczkę zwrotną do nas - my uiścimy opłatę za Ciebie. 13,99 zł zostanie potrącone z kwoty zwrotu, jaki do Ciebie przelejemy
Jak dokonać zwrotu w Sheandher.pl?
- napisz wiadomość e-mail na [email protected]
- temat e-maila: Zwrot - [Numer zamówienia] (numer zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem lub na specyfikacji dołączanej do przesyłki);
- jako załącznik do wiadomości możesz dodać fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia - ułatwi to proces potwierdzenia zwrotu
- w odpowiedzi na Twojego e-maila ze zgłoszeniem zwrotu potwierdzimy, że przyjęliśmy zwrot do realizacji i oczekujemy na przesyłkę;
Paczka ze zwracanym towarem
- przesyłkę zwrotną nadajesz na własny koszt;
- musisz samodzielnie zamówić kuriera lub nadać paczkę w punkcie / na Poczcie; Od teraz możesz nadać paczkę korzystając z "Wygodnych zwrotów" - kliknij w baner powyżej, wypełnij formularz i w bardzo łatwy sposób nadaj zwrot - bez konieczności drukowania etykiety;
- Nie musisz płacić za etykietę w momencie jej generowania. 13,99 zł zostanie potrącone z kwoty zwrotu jaką Tobie przelejemy
- pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć zwracany Towar;
- do paczki włóż:
- zwracany produkt / produkty
- formularz zwrotu - wypełniony i podpisany (wydrukowany, pusty formularz wkładamy do paczki)
- paragon fiskalny (jeśli nie masz wydrukuj fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia); - odeślij do nas towar najpóźniej do 14 dni od zgłoszenia nam zwrotu;
Na jaki adres nadać paczkę zwrotną?
Kurier:
Norbert Walczak E-COMMERCE SOLUTIONS
Karina Małecka
ul. Wierzbowa 28A/8
44-200 Rybnik
e-mail: [email protected]
tel: 697 729 230
Najłatwiej będzie skorzystać z "Wygodnych zwrotów" - adres do nadania paczki jest już uzupełniony!
Reklamacje
Szczegóły dotyczące reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie: https://sheandher.pl/info/3-regulamin w punkcie 6.
Na tej stronie przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące procesu reklamacji.
Ważne informacje dla Ciebie:
- przysługuje Ci prawo do reklamacji towaru, w którym stwierdzisz wady;
- jeśli stwierdzisz, że dostarczony produkt jest np. uszkodzony zgłoś nam ten fakt;
- w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem ustosunkujemy się do Twojej reklamacji;
- jeśli reklamacja zostanie uznana za słuszną wyślemy do Ciebie towar bez wad, zwrócimy pieniądze lub obniżymy cenę produktu - Ty podejmujesz decyzję :)
Jak zgłosić reklamację w Sheandher.pl?
- napisz wiadomość e-mail na [email protected]
- temat e-maila: Reklamacja - [Numer zamówienia] (numer zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem lub na specyfikacji dołączanej do przesyłki);
- do wiadomości załącz zdjęcia reklamowanego produktu jako dokumentację wady;
- jako załącznik do wiadomości możesz dodać fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia - ułatwi to proces potwierdzenia zwrotu
- w odpowiedzi na Twojego e-maila ze zgłoszeniem reklamacji potwierdzimy, że przyjęliśmy reklamację do realizacji i oczekujemy na przesyłkę;
Protokół szkody po odebraniu przesyłki
WAŻNE: Jeśli paczka, którą dostarczy Ci kurier będzie uszkodzona, odmów jej przyjęcia i zażądaj sporządzenia Protokołu szkody!
Jeśli Twoja przesyłka dostarczona jest do Paczkomatu i po wyjęciu jej ze skrytki zauważysz, że jest uszkodzona:
- nie otwieraj paczki;
- wypełnij polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu;
- umieść paczkę pozostawiając ją do dyspozycji operatora;
- formularz reklamacyjny wysyłany jest na Twój e-mail - niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nas;
Paczka z reklamowanym towarem
- przesyłkę z reklamacją nadajesz na własny koszt;
- musisz samodzielnie zamówić kuriera lub nadać paczkę w punkcie lub na Poczcie Od teraz możesz nadać paczkę korzystając z "Wygodnych zwrotów" - kliknij w baner powyżej, wypełnij formularz i w bardzo łatwy sposób nadaj zwrot - bez konieczności drukowania etykiety;
- etykietę wygenerujesz bez konieczności płacenia za nią - my uiścimy opłatę za przesyłkę - pamiętaj, że jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, obciążymy Cię kwotą 13,99 zł za paczkę z reklamowanym towarem
- pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć odsyłany Towar;
- do paczki włóż:
- zwracany produkt / produkty
- specyfikację zamówienia, którą od nas dostałaś (jeśli nie masz, wrzuć kartkę z zapisanym czytelnie numerem zamówienia)
- paragon fiskalny (jeśli nie masz wydrukuj fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia); - odeślij do nas towar najpóźniej do 14 dni od zgłoszenia nam reklamacji;
Na jaki adres nadać paczkę z reklamacją?
Kurier:
Norbert Walczak E-COMMERCE SOLUTIONS
Karina Małecka
ul. Wierzbowa 28A/8
44-200 Rybnik
e-mail: [email protected]
tel: 697 729 230
Najłatwiej będzie skorzystać z Wygodnych zwrotów - adres do nadania paczki jest już uzupełniony!