Zwroty

Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie: https://sheandher.pl/info/3-regulamin w punkcie 7.

Na tej stronie przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące procesu zwrotu.

Ważne informacje dla Ciebie:

  • masz 14 dni od odebrania przesyłki na zgłoszenie nam zwrotu;
  • nie musisz podawać przyczyny zwrotu;
  • zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania;
  • koszt zwrotu ponosisz Ty (paczka zwrotna z odsyłanym produktem);
  • zwrot pieniędzy realizujemy przelewem na wskazane przez Ciebie konto lub za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl jeśli korzystałaś z niego podczas składania zamówienia;
  • zwracamy Ci wartość produktów oraz koszty dostawy (pierwotnego zamówienia); 

Jak dokonać zwrotu w Sheandher.pl?

  • napisz wiadomość e-mail na [email protected]
  • temat e-maila: Zwrot - [Numer zamówienia] (numer zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem lub na specyfikacji dołączanej do przesyłki);
  • jako załącznik do wiadomości możesz dodać fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia - ułatwi to proces potwierdzenia zwrotu
  • w odpowiedzi na Twojego e-maila ze zgłoszeniem zwrotu potwierdzimy, że przyjęliśmy zwrot do realizacji i oczekujemy na przesyłkę;

Paczka ze zwracanym towarem

  • przesyłkę zwrotną nadajesz na własny koszt;
  • musisz samodzielnie zamówić kuriera lub nadać paczkę w Paczkomacie;
  • pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć zwracany Towar;
  • do paczki włóż: 
    - zwracany produkt / produkty
    - specyfikację zamówienia, którą od nas dostałaś (jeśli nie masz, wrzuć kartkę z zapisanym czytelnie numerem zamówienia)
    - paragon fiskalny (jeśli nie masz wydrukuj fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia);
  • odeślij do nas towar najpóźniej do 14 dni od zgłoszenia nam zwrotu;

Na jaki adres nadać paczkę zwrotną?

Jeśli wysyłasz kurierem / Pocztą Polską:

Norbert Walczak E-COMMERCE SOLUTIONS
Karina Małecka
ul. Wierzbowa 28A/8
44-200 Rybnik

Jeśli nadajesz zwrot w Paczkomacie:

Paczkomat: RYB05M
Nr. tel.: 697 729 230
e-mail: [email protected]

Najwygodniejszy dla Ciebie i dla nas sposób. Możesz nadać przesyłkę bezpośrednio w Paczkomacie.

Sprawdź jak nadawać paczkę: https://inpost.pl/wysylam-z-paczkomatu-do-paczkomatu

Nadaj paczkę zwrotną w Paczkomacie.

Jeśli zdecydujesz się na ten sposób zwrotu poinformuj nas o tym w e-mailu.

Reklamacje

Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w naszym Regulaminie: https://sheandher.pl/info/3-regulamin w punkcie 6.

Na tej stronie przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące procesu reklamacji.

Ważne informacje dla Ciebie:

  • przysługuje Ci prawo do reklamacji towaru, w którym stwierdzisz wady;
  • jeśli stwierdzisz, że dostarczony produkt jest np. uszkodzony zgłoś nam ten fakt;
  • w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem ustosunkujemy się do Twojej reklamacji;
  • jeśli reklamacja zostanie uznana za słuszną wyślemy do Ciebie towar bez wad, zwrócimy pieniądze lub obniżymy cenę produktu - Ty podejmujesz decyzję :)

Jak zgłosić reklamację w Sheandher.pl?

  • napisz wiadomość e-mail na [email protected]
  • temat e-maila: Reklamacja - [Numer zamówienia] (numer zamówienia znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem lub na specyfikacji dołączanej do przesyłki);
  • do wiadomości załącz zdjęcia reklamowanego produktu jako dokumentację wady;
  • jako załącznik do wiadomości możesz dodać fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia - ułatwi to proces potwierdzenia zwrotu
  • w odpowiedzi na Twojego e-maila ze zgłoszeniem reklamacji potwierdzimy, że przyjęliśmy reklamację do realizacji i oczekujemy na przesyłkę;

Protokół szkody po odebraniu przesyłki

WAŻNE: Jeśli paczka, którą dostarczy Ci kurier będzie uszkodzona, odmów jej przyjęcia i zażądaj sporządzenia Protokołu szkody!

Jeśli Twoja przesyłka dostarczona jest do Paczkomatu i po wyjęciu jej ze skrytki zauważysz, że jest uszkodzona:

  • nie otwieraj paczki;
  • wypełnij polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu;
  • umieść paczkę pozostawiając ją do dyspozycji operatora;
  • formularz reklamacyjny wysyłany jest na Twój e-mail - niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nas;

Paczka z reklamowanym towarem

  • przesyłkę z reklamacją nadajesz na własny koszt;
  • musisz samodzielnie zamówić kuriera lub nadać paczkę w Paczkomacie;
  • pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć odsyłany Towar;
  • do paczki włóż: 
    - zwracany produkt / produkty
    - specyfikację zamówienia, którą od nas dostałaś (jeśli nie masz, wrzuć kartkę z zapisanym czytelnie numerem zamówienia)
    - paragon fiskalny (jeśli nie masz wydrukuj fakturę PDF wysłaną przez nas e-mailem w dniu złożenia zamówienia);
  • odeślij do nas towar najpóźniej do 14 dni od zgłoszenia nam reklamacji;

Na jaki adres nadać paczkę z reklamacją?

Jeśli wysyłasz kurierem / Pocztą Polską:

Norbert Walczak E-COMMERCE SOLUTIONS
Karina Małecka
ul. Wierzbowa 28A/8
44-200 Rybnik

Jeśli nadajesz reklamację w Paczkomacie:

Paczkomat: RYB05M
Nr. tel.: 697 729 230
e-mail: [email protected]

Najwygodniejszy dla Ciebie i dla nas sposób. Możesz nadać przesyłkę bezpośrednio w Paczkomacie.

Sprawdź jak nadawać paczkę: https://inpost.pl/wysylam-z-paczkomatu-do-paczkomatu

Nadaj paczkę zwrotną w Paczkomacie.

Jeśli zdecydujesz się na ten sposób zwrotu poinformuj nas o tym w e-mailu.